امکانات عمومی

مركز كامپيوتر (سايت):

مركز كامپيوتر دانشگاه در نيمسال اول سال تحصيلي 90-89 آغاز به كار نمود. دانشجويان کلیه رشته ها علاوه بر ساعات درسي، در تمام طول هفته مي‌توانند از مركز كامپيوتر استفاده نمايند. سايت اختصاصي دانشگاه به آدرس www.farvardin.ac.ir راه‌اندازي شده و در حال تكميل و توسعه مي‌باشد.

 

كتابخانه
با توجه به اينکه کتابخانه همزمان با تأسيس دانشگاه در سال 1387 افتتاح شده است، در شروع کار خود قرار داشته و به سرعت در حال توسعه مي باشد. از آنجا که رشد فرهنگ کتابخواني و تحقيق از اولوييت هاي برنامه چهارم توسعه اجتماعي-اقتصادي و فرهنگي کشور مي باشد، مسئولين اين دانشگاه همسو با اين اهداف کلان، اهتمام خود را در راستاي رسيدن به اين مهم به کار گرفته و در تلاشند تا هر چه سريعترکتابخانه اي مجهز در اختيار دانشجويان قرار دهند.

 

بوفه و سالن سلف سرويس

سلف و بوفه دانشجويي با سالني براي سرو غذا داير گرديده است تا امكانات رفاهي اوليه به سهولت و با قيمت نسبتاً مناسبي در اختيار دانشجويان قرار ‌گيرد و بدين ترتيب از اتلاف وقت آنها جهت تهيه غذا و مواد خوراكي جلوگيري مي‌شود.

 

سالن مطالعه

دو سالن مطالعه مجزا براي برادران و خواهران دانشجو در نظر گرفته شده است. دانشجويان مي‌توانند از اين سالن و امكانات آن در ساعات بين درسي و ساير اوقات براي مطالعه استفاده كنند.

 

نمازخانه
دانشجويان مي‌توانند جهت به‌جا آوردن فريضه نماز از نمازخانه‌هايي كه به طور مجزا براي خواهران و برادران تدارك ديده شده استفاده كنند.

 

دفتر بسیج دانشجویی

دو دفتر مجزا براي برادران و خواهران بسیجی دانشجو در نظر گرفته شده است. دانشجويان مي‌توانند از اين دفاتر جهت فعالیتهای فرهنگی دانشجویی و اردوهای جهادی و راهیان نور استفاده نمایند.

 

دفتر کانونهای علمی و فرهنگی

دو دفتر مجزا براي برادران و خواهران و کانون های علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است. که جهت امور علمی، پژوهشی، سرگرمی و فوق برنامه مورد استفاده دانشجویان قرار می گیرد.